Historia

O Club Deportivo Ourela nace na cidade de Ourense coma un proxecto deportivo e educativo centrado nas persoas, basado na calidade e na profesionalidade de adestradores e servizos ofrecidos.

Dende o Club Deportivo Ourela cremos no deporte como medio para lograr a formación integral das persoas. Defendemos un proxecto fundamentado no compromiso cos valores deportivos, cos seus socios e coa súa cidade.

Dende o club trabállase para fomentar a práctica da patinaxe artística e a consolidación deste deporte na provincia de Ourense. Porque a pesar de que Galicia conta cun gran número de afeccionados e de clubs e consegue grandes resultados a nivel nacional, no momento da creación de Ourela a provincia de Ourense segue a ser a única sen representación oficial neste deporte.

O noso nome: OURELA

Ourela nace para crearse e crecer nunha cidade en concreto: Ourense. O nome do club debía vincularse a ela igual que o seu proxecto, polo que se decidiu un nome que, ademáis de compartir as catro primeiras letras e a súa sonoridade, ten un profundo significado nestas terras.

“Segundo o diccionario da Real Academia Galega:

Ourela: Parte ou zona situada no extremo dunha cousa e que constitúe o límite desta con outra. Exemplo: As ourelas do río estaban poboadas de bidueiros.”

Ourense crece e vive nas ourelas dun río Miño que resulta clave nesta cidade e que resultou determinante no nome do noso club, o Club Deportivo Ourela.

El Club Deportivo Ourela nace en la ciudad de Ourense como un proyecto deportivo y educativo centrado en las personas, basado en la calidad y en la profesionalidad de entrenadores y servicios ofrecidos.

Desde el Club Deportivo Ourela creemos en el deporte como medio para lograr la formación integral de las personas. Defendemos un proyecto fundamentado en el compromiso con los valores deportivos, con sus socios y con su ciudad.

Desde el club se trabaja para fomentar la práctica del patinaje artístico y la consolidación de este deporte en la provincia de Ourense. Porque a pesar de que Galicia cuenta con un gran número de aficionados y de clubs y consigue grandes resultados a nivel nacional, en el momento de la creación de Ourela la provincia de Ourense sigue siendo la única sin representación oficial en este deporte.

Nuestro nombre: OURELA

Ourela nace para crearse y crecer en una ciudad en concreto: Ourense. El nombre del club debía vincularse a ella igual que su proyecto, por lo que se decidió un nombre que, además de compartir las cuatro primeras letras y su sonoridad, tiene un profundo significado en estas tierras.

“Segundo o diccionario da Real Academia Galega:

Ourela: Parte ou zona situada no extremo dunha cousa e que constitúe o límite desta con outra. Exemplo: As ourelas do río estaban poboadas de bidueiros.”

Ourense crece y vive en las orillas de un río Miño que resulta clave en esta ciudad y que resultó determinante en el nombre de nuestro club, el Club Deportivo Ourela.

Advertisements

Deixar unha resposta

Please log in using one of these methods to post your comment:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair /  Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair /  Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair /  Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair /  Cambiar )

Conectando a %s